- Dagens Outfits

              
                                      
                                               Hoodie: Cubus   ¦    T-shirt:  Bik bok   
 
Soho babes! Har gjort ett allergitest idag. Visade sig att jag har ärvt både pollen, björk & gråbo allergi från min pappas sida. Där var förklaringen på förkylningen som jag haft 24/7.
Händer mycket i mitt liv just nu känns det som, tyvärr negativa saker. Exempel om att jag har valt att avsluta kontakten med mammas sida av släkt! Så nu står jag ensam på egna ben. Varför? Jo Pga olika jobbiga skäl. Men jag ska klara det!! Har ändå mamma & pappa kvar vid min sida, vänner, pojkvän & djur. Det duger för mig! Visst detta är inte det minsta roligt, men jag hatar när folk kränker & snackar skit bakomryggen...

XOXO 

Kommentarer
sommarblom.blogg.se säger:

Snyggt!

2013-09-10 | 22:06:34
Bloggadress: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback