- Dagens Outfits

        
                   Tröja:   Ullared     |      Leggings:  Fått av mamma     |     Smycke: Fått av sambo

Godmorgon kan vi ju säga idag.
Precis när jag skulle gå ut genom dörren förrut (10:30) till min enda lektion den här dagen fick jag ett sms från min lärare att den var inställd. Så jag fick stänga dörren lika snabbt som jag öppande den hehe. Ganska skönt liksom men samtidigt inte. ^^
Istället idag tänkte jag baka glutenfria donuts, städa, plugga demokrati, & internetshoppa. Awesome dag!


XOXO

Kommentarer
Emma Hansson säger:

SV: Tack så mycket! Jo det kostar en hel del att skaffa körkort. Det är ju alltid billigast att cykla när man bor nära till saker. Men det är alltid bra att ha körkort ifall man vill ha ett jobb som kräver körkort. :)

Det är bara bra med mig idag. Hur är det med dig?
Ja, va kul att du hittade min blogg. Hehe, nä det är inte varje dag man hittar någon bloggare nära än själv.

Ha det bra! :)

2013-01-22 | 12:02:46
Bloggadress: http://emmahanssonsfoto.blogg.se
thea säger:

Kan tänka mig att det är lite dubbla känslor när man får stanna hemma. På ett sätt är man ju liksom förberedd på att sticka iväg, och man har ju ändå klivit upp. Tur du hade lite sovmorgon då iaf :)

Sv: Ja det tycker jag absolut du ska göra, riktigt snygg!

Okej.. Jodå jag har väl haft en helt okej dag, varit på skolan några timmar. Och nu ska jag plugga lite innan jag går hem :)

2013-01-22 | 16:05:55
Bloggadress: http://tthea.blogg.se
Kajsalisa Pohl säger:

sv: Har varit i skolan och ska strax träna, själv? :)

2013-01-22 | 16:45:34
Bloggadress: http://villbaraleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback