- Nästan klar

       

Soho bloggisar.
Tack för alla fina kommentarer om tårtan jag gjorde i fredags, har inte haft tid att blogga så mycket under helgen. Men nu har jag tid igen! Have you miss me? ;)
Ovanför ↑ ser ni en början av min walk in cloest, väntar bara på en hatthylla som ska upp som är på G mot dörren under veckan. Så snart kan jag sova bland mina kläder & jag älskar tanken att jag kan fylla två ganska stora lådor med bara leggings. Dags att börja samla på sig hehehe. Och idag köpte jag två smyckeställ med ^^

XOXO

Kommentarer
ZOOFIE säger:

SV: Jag tycker slutet var superbra jag, helt perfekt ;D Yep, december var det sagt förut iallafall så jag antar att de står fast vid det :)

hahah besöka norrland för skogarna... skogar finns ju i hela Sverige ;) ingen skillnad!

Jag jobbar som läxstödjare för tillfället. Åker hem till grundskolebarn och hjälper dem med läxorna osv :) Jobbar 1-2 gånger i veckan med det, men nu när de har lov nästa vecka är jag ju ledig :) Kul att du fått jobb, vad har du fått för jobb?

Gör inte mycket alls just nu, jag sitter bara hemma och tar det lugnt :) Kram

2013-02-25 | 22:03:33
Bloggadress: http://zoofie.se
Anna T - Nörd & Filmskapare säger:

Wow ser ut att bli riktigt fint :D vill också ha en walk-in closet!

sv: Härligt :D
Ajdå :((( hoppas det blir bättre, brukar också kunna få blåmärken sjukt enkelt men mest för att jag är så klantig xD haha.

Åh igår jobba jag och såg oscarsgalan mitt i natten innan det :D idag har jag mest legat, tog sovmorgon åsså är jag sjuk :(

sj?

2013-02-26 | 14:06:33
Bloggadress: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback