- Dagens låt

                                                           
         
 
Soho babes! Nu var denna helg som typ bortblåst och jag är på väg hem till Göteborg igen, Och idag är det min och min pojkväns dag. Vi har varit tillsammans i hela 2 år och 2 månader. Och jag ogillar verkligen att behöva åka hem pga att vi bor 33 mil ifrån varandra. 
Vi bodde tillsammans i en lägenhet i Karlskrona centrum. Men det fungerade inte rikgit för mig, staden var helt fel och jag längtade hem till mina kompisar & till min BFF. Alla andra hade kul och festade eller så hittade de på saker hela tiden och jag klarade inte av "ensamheten" här nere. Kände ju bara min pojkvän och hans familj. Så jag bestämde mig för att flytta hem igen och köra på distans, livet är inte alltid som en dans på röda rosor, men vad gör man inte för kärleken? ^^
 
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback