- Movie time

   

Soho peepz.
Ett ganska sent inlägg idag beroende på att jag varit ganska upptagen. Men som jag lovade er så skulle jag tipsa om filmer idag, bättre sent en aldrig hehe ;)

13 Going On 30 - Av mig får filmen 10 stjärnor av 10 - En utan mina favoriter!

So Undercover - Av mig får filmen 9½ stjärna av 10
Greta - Av mig får filmen 9 stjärnor av 10

LOL -
Av mig får filmen 10 stjärnor av 10 - Också en typiskt "se om film"

Jorney To The Center Of The Eart - Av mig får filmen 10 stjärnor av 10

The Devil Wear A Prada -
Av mig får filmen 10 stjärnor av 10
                                        Hur många stjärnor får filmerna från dig?

XOXO

Kommentarer
Anna Hurinsky säger:

Åh jag älskar filmen LOL!

2013-04-23 | 16:18:00
Bloggadress: http://annahurinsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback