- NHL, Boston - Toronto

         
   Fotograf: Camilla Nordstedt    
   Kamera: Nikon 40D

Soho
I natt satt jag och min sambo uppe och kollade NHL på streamhunter.eu som började klockan 01:05 och höll på till nästan klockan 03:00. Och upp skulle man igen efter 4 timmar.
Vi såg på Boston - Toronto som slutade med 4-1, och i natt klockan 01:30 ska vi heja på New York. Gillar ni hockey? Jag själv älskar hockey! Hos NHL lagen håller jag på flera stycken, men i Sverige slår hjärtat för Frölunda Indians Göteborg

Kommentarer
Amanda säger:

SV; Det är bra, hur mår du? :)

2013-05-02 | 18:01:42
Bloggadress: http://isbjornsprinsessan.blogg.se
Sofie säger:

SV: Min valborg var riktigt bra faktiskt, tycker att den dagen är rätt överskattad men vi hade lite folk över. Grillade och sådär, första grillning för i år hihi, asnice. Dudå? :))

2013-05-02 | 19:35:22
Bloggadress: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback