- Dagens Outfits

           
           T-shirt: Gina T      |    Kofta:  Minns ej      |     Jeans: Ullared

Soho peepz.
Precis pratat med min kompis Elin i telefonen, hade tappat kontakten med henne sen år 2008. & nu när jag letat efter hund precis innan jag hittade Ice så hittade jag henne där, på Blocket.se! :D
Yapp på blocket kan man tydligen hitta allt möjligt, gamla vänner med. Hon tar ett litet hunddagis hemma hos sig därför jag fick syn på henne där. Ganska roligt hehehehe. Har ni hittat någon vän på ett knasigt ställe?

XOXO

Kommentarer
Anna T - Nörd & Filmskapare säger:

Åh vad kul :D haha ja ibland ploppar vänner upp bara sådär men vet ej om jag varit med om det själv faktiskt men en dag kanske :D

2013-03-11 | 13:15:11
Bloggadress: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Missnosebleed- En av sveriges största alternativa konst-blogg! säger:

sv: Tack så mycket!
Superdag! Soligt och fint, kan inte låta bli att vara på bra humör haha xD
sjdå?
Kramar Louise Nosebleed!

2013-03-12 | 13:02:45
Bloggadress: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback