- WeLoveIt

   
 
Soho kompisar! Bjuder på lite lördags inspiration innan hundarna kommer hit. Vi ska vara hundvakt i ca 3-7 dagar, beroende på hur det går ihop med min katt. Så Ice ska ha lite kompisar här hemma! En hona & en hane. Dom kommer hit vid 18:00 tiden iallafalll.
I går fick Nagini också vara utanför buren två gånger i sin gröna boll som hon rullade sig fram i, det älskade hon! Spelade in någon lite snutt av det samt fotade. Tror det dyker upp under dagen/kvällen om jag hinner. Hoppas ni inte söp er för fulla i går på midsommar dagen & att ni mår bra idag ;)
 
XOXO

Kommentarer
Julia säger:

Jag använder mig av windows live moviemaker när jag gör filmer, går att ladda ner gratis om man inte har det på datorn redan :)

2013-06-22 | 17:55:43
Bloggadress: http://juliaeldh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback