- WeLoveIt

 
Soho babes! Sjuk var man stämplad redan som i morse klockan 06:00 tiden, är helt tung i huvudet. Ice & Geisha ligger bredvid och på mig medan jag är osocial mot dom och bloggar, tittar runt på weloveit efter inspiration och tuggar på en chokladkaka. Onyttig.se!!!
Men är man sjuk så får man banne mig unna sig liiiiite tycker jag. Även om jag börjat ändra matkosten, som går hur bra som helst. Mycket varma grönsaker i maten med en klick fiber ris & pasta bland annat blandat även potatis ibland. Om jag känner mig bättre senare ikväll ska jag nog möblera om i rummet och kolla efter ett bra gym här hemma i Göteborg. Känner mig sugen på att börja träna igen, men det kanske bara är sjuklingen som spökar? ;)
 
 
XOXO

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Så lite så! Ska skriva ett inlägg om några dagar om vad jag tyckte om produkten, så vi får se om jag rekommenderar den! :)

Idag har jag bakat och sagt hejdå till pojkvännen. Nu ska jag mysa ner mig framför en serie :) själv då?

2013-08-21 | 19:22:43
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Lovisa. säger:

Sv; Åh stackars dig... Ja, jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en månads längre lov

Jo min dag har varit riktigt bra faktiskt, din då?

2013-08-21 | 21:40:46
Bloggadress: http://lovisabengtssonn.blogg.se
Jennie Bergius säger:

Fina inspirationsbilder! Krya på dig nu, klart att man får äta choklad när man är sjuk! Annars med förresten :)
Vår hund är en italiensk vinthund, helt underbar. Katten är en maine coon blandis tror vi. <3 Jennie

2013-08-22 | 10:23:33
Bloggadress: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Fanny säger:

sv;Lite segt svar men ikväll blir jag bara hemma och tar det lugnt efter allt flyttande. själv då? :)

Väldigt fina inspirationsbilder! :D

2013-08-22 | 20:31:45
Bloggadress: http://catchtheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback