- Svenska Hollywoodfruar

     
 
Soho babes! Missade ju premiär starten för Svenska Hollywoodfruar i veckan därför har jag nyss kollat på det avsnittet på tv3play. Tack snälla för att tv3play finns!! :D
Ikväll blir det kanske party för min del,  vet inte rikgit om jag orkar ta på mig festkläderna eller om jag orkar gå i högklackade skor med en cider /drink i handen dansandes på golvet på krogen. Känner mig sjukt seg för tillfälle så vi får se vad som händer ikväll. 
 
Var på ännu en visning idag som jag får svar om på måndag om den blir min eller någon annans, hittills har jag haft tur med att jag har fått gå på visningar med lägenheter som haft en mini trädgård istället för balkong eller fransk balkong. Letar ju bostad med en liten mini trädgård så att katten och hunden kan gå in och ut när dom vill och kunna få lukta på gräs och blommor. Dock har jag tänkt på en liten rolig sak om att jag skulle ha döpt Ice till Ferdinand istället, ja precis som tjuren Ferdinand eftersom Ice älskar att lukta på blommor. Ser hel knasigt ut!! Gör eran hund det med exakt varje gång ni går ut på promenader och stannar inprincip blomma efter blomma? 
 
XOXO 

Kommentarer
☆Z I N J A☆ säger:

svar: jaha de visste jag inte:)

2013-08-23 | 15:54:12
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/
Maolion säger:

Sv: Nu ikväll så ska jag nog bara (förhoppningsvis) göra ingenting och ta det lugnt^^
Du själv då? :D

2013-08-24 | 09:07:08
Bloggadress: http://maolions.blogg.se/
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

jag tittade på det på premiären och jag säger bara gud vad pinsam Gunilla är haha..

2013-08-24 | 11:52:48
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback