- Mobil inlägg

Soho babes! Sitter på bussen mot Emmaboda just nu där jag sedan ska byta till tåget som tar mig till Göteborg. Har glömt bort hur det är att åka tåg själv. Har inte åkt tåg själv på mist 1 och ett halvår och lite till. 
Det är nu det börjar, den där distansen. Tänker låta mig vara ledsen ett tag men sedan ska jag komma upp på fötter. Det är ändå jag som valt att flytta hem till Göteborg igen! Men ingen gillar ju distans förhållande då man är van vid att bo med varandra. Aja, nu är det två veckor kvar tills jag åker ner till Karlskrona igen & träffar mon kille. & i morgon "börjar" skolan igen, uscha. När börjar ni? 
 
XOXO 

Kommentarer
emelie säger:

sv: allt bra här :D med dig då?

2013-08-06 | 09:15:18
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback