- Dagens vill ha

                  
                   
 
Soho babes! Börjar 13:45 idag och går till 16:00 så här hemma chillas det denna förmiddag innan jag ska fixa mig och gå ut med Ice innan bussen åker iväg. ^^ 
Hittade ett par ursnygga skor från Modekungen som jag funderar på att beställa i slutet av månaden om jag inte beställer redan i kväll så ja det märker vi väl hur det blir. Och igår efter ett antal tittande på olika burar i ett par timmar så har jag hittat den perfekta buren till Nagini, även till mitt bygg projekt jag ska göra nästa månad <3 
 
XOXO

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Hej! Du var intresserad av vitamin B5 som jag klickade hem för några dagar sen! Nu finns det ett inlägg på bloggen där jag berättar vad jag tycker om produkten! :)

2013-08-27 | 16:17:00
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Anonym säger:

har du haft en bra dag :)

2013-08-27 | 19:20:23
Bloggadress: http://lilylolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback