- Dagens vill ha

                                                                  
                              
 
Soho babes! Är himla kär i dom här leggingsen från Nelly. Tänkte beställa dessa och matcha ihop med min nyaste zebra randiga tröja från Junkyard som ni hittar på inlägget under detta inlägget. ↓ ^^ 
Den senaste tiden har jag börjat bry mig extremt mycket om vad jag klär mig i och hur det passar ihop, det har det gjort sen jag började blogga, iallafall blogga rikgit. Har alltid varit en shopp galen människa. Pengarna kan gärna nästan rulla i väg redan efter första veckan efter lön. Älskar ju kläder & att köpa saker till både hunden och katten. Ibland funderar jag på om jag tror att jag låtsas om att vara miljonär haha. Tror jag drömmer om det iallafall. Men vem gör inte det liksom? - Nä bara nattprat! 
 
I morgon under förmiddagen kommer jag vara lite oaktiv på bloggen, går i skolan mellan 08:00-16:00. Funderar dock på att ta med mig datorn till skolan då jag kommer ha 1 timme & 15 minuters rast efter att jag har varit i kallköket. Men vi får se! Eller så kanske det blir lite bloggande från mobilen. Godnatt! 
 
XOXO

Kommentarer
Nelly säger:

Vilka fina! ^^

sv. Haha, ja Ullared framför skolan är ju inte helt fel ;D Ska kika efter lite saker på hästavdelningen samt lite annat smått och gott :)

2013-08-20 | 23:00:09
Bloggadress: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback