- Ett år & Elva Månader

                                
                                Fotograf: Camilla Nordstedt
                                Kamera: Nikon D40

Soho nattugglor! Denna dag är det min och min sambos dag som vi brukar skita i att fira. Men det hoppas jag inte att vi skiter i när det är våran två års dag nästa månad.
Just nu har jag hittat något himla roligt att glo på i mellan åt förutom The New Girl. Är inne på youtube för en gångs skull och hittat en användare med en helt otroligt stor hamsterbur för endast en hamster och har massa tillbehör! Fick massa tips. Och snart ska jag sova hade jag tänkt. Kommer ju en dag i morgon med då jag ska titta på mini hamstrar ^^
 
XOXO

Kommentarer
Sanna säger:

SVAR:
Okej :) tänkte se new girl också men började med denna :)
Händer inte så mycket i veckan vad jag vet ännu, mest skola. sjd? :)

2013-05-19 | 19:32:35
Bloggadress: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback