- Student fotande

    
    
    Fotograf: Camilla Nordstedt
    Kamera: Nikon D40

Soho! Känns skönt att sitta vid sin dator igen istället för sin iPad. Och jag har precis kommit hem från en "helg" i Göteborg med student firande. Självklart hade jag ju min system kamera framme och fick himla bra bilder från min yngsta kusins student i onsdags. Så nu är all student firandet över nästan!
Min student som är kvar. Även om jag redan missat min student så kommer jag göra en egen liten student av det om ca 2 år. Man kan ju beställa privata student mössor så varför inte ordna en egen mini student?! Bra plan va? ;)
 
XOXO

Kommentarer
Annika säger:

SV: allt är bara bra här :) Jag har alltid en blogglista igång, eftersom jag vill ha något till hands om inte jag kommer något annat med att uppdatera om :)

2013-06-15 | 12:39:55
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Cajsa Torres säger:

Sv; Glasen är köpta på Hemköp, man fick tydligen ett glas på köpet om man köpte två stycken 1,5L eller 2L cocacola :)

2013-06-15 | 18:01:40
Bloggadress: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback