#01 - Det här är jag beroende av

   
 
Soho! Tänkte börja med sådana blogglistor i dag så man kan lära känna mig bättre kanske, och det är ju alltid trevligare att veta vem bloggaren bakom skärmen är ^^
Men detta är vad jag är beroende av:
 
1. Yoshi  - Om det är något jag spelar så är det super mario spelen på Nintendo DS och jag bara älskar Yoshi, har lite klistemärken på honom på bland annat datorn
 
2. Coca Cola - Coca cola måste jag ha minst en gång om dagen, annars blir jag himla gnällig Jag ÄLSKAR Coca cola och allt dom hittar på med t.e.x  flaskorna & glas osv.

3. Thai mat - Skulle kunna leva på Thai mat. Så jävla gott alltså, lagar även egen thai mat här hemma ibland.
 
4. Märkes kläder - Tillhör lite av min personlighet att bära märkes kläder. Folk kallar mig för "En tuffare slag av en barbie docka"
 
5. Mina djur - Finns inget bättre än dem. Alla 3 är speciella på olika sett, dem alla är mina bästa vänner och finns alltid hos en. Dem får en att skratta minst en gång om dagen i alla fall <3
 
6. System kameran - Den ligger alltid i väskan, går aldrig utan den. Inte ens när jag ska ut med hunden. Minnen är allt för viktiga för mig.

7. Gitarr - Himla mysigt att spela, dock har jag slutat. Men nu när jag ska flytta hem till Göteborg igen ska jag nog börja med musiken igen, som kommer bestå av både gitarr & piano. Är musikalisk!
 
8. Charmed - Så himla bra serie, den kan man bara se om och om igen ibland hehe. Gillar även andra häxserier /filmer. Älskar alltså fantasy!

9. Spotify - Haha, vad kan man säga? ÄLSKAR musik. Letar efter nya låtar nästan varje dag.
 
10. Lindor choklad - Här finns det bara ett ord BEROENDE av den här chokladen. Äter den nästan varje helg ändå om det inte blir nån frukt istället.
 
11. Sims3 Husdjur - Detta är också något jag spelar väldigt ofta.
 
12. MTV - MTV är ett måste på morgonen tillsammans med frukost.
 
13. Högklackar/skor - Skor är något jag älskar och har en hel del av, högklackade skor till sneakers och massa converse. Man får aldrig nog av skor!!
 
14. Glass - Är också något jag bara älskar, Brukar ha det till fredagsmyset å så

15. Jordgubbar - Ett ord KÄRLEK. Jordgubbar äter jag nog mer eller mindre varje dag under sommaren.
 
16. Pengar - Pengar är ju något som alla säkert är beroende av mer eller mindre, dock älskar jag pengar även om det bara är pappers lappar för mig som inte ska sparas.
 
17. The vampire diaries - Älskar vampyrer & så älskar jag ju the vampire diaries, är ett stort fan av såna filmer/serie & böcker.

18. House Of Night (böcker) - Det är också vampyr historier just den serien House Of Night. Sen älskar jag massa andra fantasy böcker med.
 
19. Mumintrollen - Den har jag sett på sen jag var liten. Första gången jag var i muminborden så var jag 4 år. Och tycker fortfarande om att titta på det även nu när jag är 21 år hehe.
 
20. Smurfarna - Också en typiskt mig beroende sak, och som jag sett på sen jag var liten. Och tittar på smurfarna ännu.
 
21. Teen Wolf - Också en serie jag är helt förälskad i. Handlar om varulvar. Som sagt jag är en nörd i fantasy filmer/serier.
 
XOXO

Kommentarer
Jenny säger:

har också varit cola beroende, men blekte mina tänder någon vecka tillbaks så lovade mig själv att sluta. bara druckit det 2 ggr på en månad så går rätt så bra.
spotify är nog det bästa ja skaffat :)

2013-06-17 | 09:19:09
Bloggadress: http://jenlen.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB säger:

Jag är beroende av cigaretter, socker, Harry Potter, kaffe, friends... hm.. och ramlösa ^^

Vad innebär märkeskläder? Har inte alla kläder ett märke..?

2013-06-17 | 11:17:22
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
vanja säger:

så söt blogg, alla kläder är märkeskläder eller? :D

2013-06-17 | 15:45:10
Bloggadress: http://vvanja.blogg.se
Art By Tina - Konst & Fashion säger:

Två av punkterna stämde in på mig, coca cola & husdjur=)

2013-06-17 | 18:29:00
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se
Julia säger:

Oj, du hade din lilla beroendelista du! Fast skulle jag tänka efter själv skulle min säkert vara lika lång. Coca colas nya påhitt med namn är ju bara så jäkla smart, jag har äntligen hittat mitt.

2013-06-17 | 20:29:37
Bloggadress: http://juliaeldh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback