- New in // Glitter

       Foto: Camilla Nordstedt
Kamera: iPhone 5
 
Soho! Känner att det är dags att komma tillbaka till bloggen nu igen speciellt när jag fick min ström kabel redan igår men var inte på humör alls. Lite stressad inför flytten hem igen, om den där distansen vi ska börja med igen. Men ska ändå bli skönt att få träffa sina kompisar igen. Man inser inte vilka ens riktiga kompisar är innan man flyttar från staden. Men det ska nog bli bra, har massa planer på vad jag ska göra när jag flyttat hem till Göteborg igen i slutet av Juli månad ^^
Dock lite nytt inköp från glitter, var på lite shopping humör igår efter smycken och blev iallafall ett som följde med hem. Hur ska ni fira Sveriges nationaldag idag då?
 
XOXO

Kommentarer
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala säger:

Sv. Tack så mkt! :) Ja visst är det så hehe! :)
Ska nog träffa en kille jag pratat med ett tag, men får se. Ingenting planerat faktiskt förutom lite shopping imorgon med mamma. Själv då? :) Kram

2013-06-07 | 13:51:23
Bloggadress: http://drunknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback