- Heart Of Dixie

     
     Fotograf: Camilla Nordstedt
     Kamera: Nikon D40
 
Soho! I natt & idag har jag kollat vidare på serien Heart Of Dixie. Jag är lite förälskad i serien som sagt och nu när det regnar i Göteborg och planerna med kompisarna blev inställt så är det perfekt att glo på serien genom iPaden 
I kväll ska vi hem till min far och äta där..
 
Tisdags kväll: Ankom till Göteborg kl 20:00. Åkte till Kungshöjd & gjorde lite affärer, bytte ut 300kr mot en malm byrå vit, med 6 lådor som jag ska använda i rummet hos mamma tills jag hittat en lägenhet här i Göteborg.
 
Onsdag: Klockan 10:00 var jag på ett möte på Komvux & har kommit in på Bar & servering programmet. 12:00 tittade jag på när min kusin tog studenten. 16:00 var vi hos na & fortsatte firandet. 
 
Torsdag: Blev inställt med kompisarna pga vädret. Vi skulle ta ut hundarna! Snart ska jag besöka min moster senare ska jag äta hos pappa.
 
Detta är min `helg` i Göteborg hittills. I morgon blir det hemgång till Karlskrona igen 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback