- Toppen tidningar

 
                  
   
   Fotograf: Camilla Nordstedt 
   Kamera: iPhone 5 
 
Soho babes! Istället för att läsa sådana modetidningar som typ ganska många läser så läser jag djurtidningar, verklar himla awesome dessa två tidningar. Har bara hunnit bläddra lite i dom ännu men ska läsa dom mer i senare i kväll efter tacosen ikväll. 
Just nu sitter jag och tittar runt på lite hamster burar samt kattungar på blocket. Kommer köpa en helt ny bur då jag har planer på att byga en jätte stor bur till Nagini med hjälp av rör som man kan köpa i affärerna. Och så kommer jag skaffa en till familjemedlem så Geisha kan ha någon att leka med under dagarna. <3 
 
Kan man ha två hundar och en katt så kan man också ha två katter och en hund. Så tycker jag iallafall, varför skulle man inte kunna ha det? Blir ju roligare för Geisha med å ha en kompis här hemma när mamma är ute och är resenär under helgerna ibland då jag åker ner till Karlskrona. Hon är inget fan av att åka tåg inte.
 
 
XOXO

Kommentarer
Erica säger:


Hihi, klart du kan :) Jag har visat två föl på fölvisning så det tog halva dagen och igår hoppade jag båda mina unghästar ;) mysigt med massa häst!! Som jag har längtat hela min barndom på detta liv. Inte köpa en häst?? ;-) hihi
Kram

2013-08-25 | 21:59:04
Bloggadress: http://icusen.blogg.se
isabella säger:

sv: Varsågod!

vad bra! Ja min helg har varit toppen! :D

2013-08-26 | 08:05:08
Bloggadress: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Härliga Hund är bra! :)

SV: Jodå min dag har varit helt okej, hoppas att din oxå varit det :)

2013-08-26 | 19:27:03
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback