- Fars Hatt Last Night

  
   
  Fotograf: Camilla Nordstedt 
  Kamera: iPhone 5 
 
Soho babes! Lite dålig uppdatering igår, träffade min killkompis samt lite nya människor, Emmelie & Gabriella på Fars Hatt i Kungälv. Var lite grillbuffé med lite trubadur i bakgrunden. ^^
Kvällen avslutades med lite alkohol. Vilket jag märkte idag att det inte var värdens bästa när man går i skolan haha. Men trevligt var det! Som tur var blev jag dunder förkyld idag, så kunde stanna hemma från skolan. Idag åker jag till min pojkvän nere i Karlskrona under helgen, kommer bli myspys. 
 
XOXO 

Kommentarer
Sara Ekman säger:

Ja, jag ska hem till några kompisar snart på middag :) Själv?

2013-08-16 | 18:04:49
Bloggadress: http://aamaziing.blogg.se/
Karin Lygnersjö säger:

Sv: Ja pomeranian är en underbar ras :)

Jag ska mysa hemma och unna mig lite godis, du då? :)

2013-08-16 | 18:13:49
Bloggadress: http://karinlygnersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback