- Veckans filmer

                <
Soho peepz.
Här gick det snett till! Men nu fixar vi till det. Veckans filmer, tyvärr har jag inte hunnit se så många pga öroninflammationen då jag bara har sovit.

The Vow: Av mig får filmen 9½ stjärnor av 10

What Women want: Av mig får filmen 7 stjärnor av 10

Shall we dance: Av mig får filmen 9 stjärnor av 10

Hansel & Greta: Av mig får filmen 4 stjärnor av 10

The Wedding date: Av mig får filmen 6½ stjärnor av 10

The Perfect Catch: Av mig får filmen 10 stjärnor av 10
 
                                       Hur många stjärnor får filmerna av dig?

XOXO

Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag säger:

sv: Ja, de blir inte ens 10 cm långa. Pyttesmå snabba hårbollar är dom :)

2013-04-08 | 19:45:51
Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback