- Dagens Outfits & 10 sanningar

                                  
Jeans:  Ginta T   |   Skor: Stadium   |   Jacka: Vero moda   |   Väska: Junkyard    |    Solglasögon: Glitter

Soho  peepz.
Beställde dom två tygväskorna jag visade upp på senaste "Wanties" inlägg, väskorna kom i fredags & blir med på dagens Outfit idag hehe.
Och så var det dags att ta fram solglasögonen igen då solen dykit upp. Köpte dom redan i januari då det var snö och kallt. Men hellre för tidig än sent. Plus att jag inte kunde motstå att inte köpa dessa solglasögon. Blir hemma från skolan med idag då jag ev fått en lägenhet i stan. 
 
                                                   Bjuder också på 10 sanningar
                                      1. Jag hatar att ta bort prislappar från kläderna. 
                                   2. Jag kan inte åka buss utan musik, börjar må illa då.
                                     3. Jag är inget big fan av att umgås med familjer.
                                 4. Jag hatar födelsedagar, älskar endast presenterna.
                             5. Jag kan inte vara ifrån mina djur förlänge max 5-6 timmar.
                                       6. Jag Älskar att flytta men hatar att packa upp.
                                     7. Jag har gått i mer än 8 olika skolor pga flytt osv.
                                               8. Jag har redan bott i 5 lägenheter.  
                                                     9. Jag älskar att köpa nytt.
                                                       10. Jag älskar att inreda.
 
XOXO

Kommentarer
Nayomi säger:

SV: Ja ^^ lika bra att passa på o prova ^^ beställ hem ett prov du med! bara att klicka på bilden så kommer du till sidan!

2013-04-09 | 14:41:55
Bloggadress: http://nayomi.blogg.se
Kimmey ~ Kung varje dag säger:

sv: haha, okej!
Jodå, det är bara bra. hur är det själv? ^^

2013-04-09 | 15:17:58
Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback